Результати моніторингу якості освіти
На основі положень «Про організацію освітнього процесу» та «Про моніторинг та забезпечення якості вищої освіти» одним з провідних завдань Бердянського університету менеджменту і бізнесу є проведення моніторингу та забезпечення якості освіти в університеті.
Моніторинг якості освіти є дієвим інструментом системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти та управлінської діяльності університету.
З метою проведення моніторингових досліджень якості вищої освіти в університеті розроблена структура організації та управління освітнім процесом, визначені показники якості освітніх послуг, які враховуються при комплексному оцінюванні підготовки фахівців і відображають якість:
- суб’єктів навчання (абітурієнтів, студентів та ін.);
- об’єкту, що надає освітні послуги (підрозділів, кадрів та ін.);
- організації освітнього процесу;
- навчально-методичного забезпечення освітнього процесу.
Основними напрямами моніторингу в університеті є:
- реалізація державної політики у сфері вищої освіти, контроль за дотриманням кафедрами, факультетами університету законодавчих актів та нормативно-правових документів про вищу освіту;
- аналіз якості розроблення освітньої програми спеціальності відповідно рівня вищої освіти;
- вивчення та узагальнення стану організації навчальної та методичної роботи факультетів та кафедр університету;
- рівень навчальних досягнень у розрізі: студент-група-курс-факультет;
- методичне забезпечення освітнього процесу;
- організація управлінської діяльності на рівні структурних підрозділів;
- організація та проведення ректорських контрольних робіт;
- підбиття підсумків екзаменаційних сесій, атестацій з усіх форм навчання;
- інформування студентів та викладачів про зміни в умовах та вимогах до освітнього процесу та ін.
Основні напрями проведення моніторингу затверджуються на засіданні науково-методичної ради університету. Результати його обговорюються на засіданнях Вчених рад факультетів та Вченої ради університету.